שֶבֶט אחים יחד בט"ו בשבט ויום הולדת 18 לגינה

בט"ו בשבט השנה נקיים סדרה של ארבעה מפגשים קהילתיים השמים דגש על חיבור ותחושת ביחד – שני קונצרטים לילדים ולמבוגרים, מפגש פיוטים וסדר ט"ו בשבט וציון יום הולדת 18 לגינה הקהילתית – כן, לגינה שלנו מלאו ח"י שנים (!)

ביום שלישי, 23 בינואר, קיימנו מסע מוזיקלי של עידוד ותקווה עם קונצרט מפתיע לילדים בשם "החלילן מהמלין מבקר בגינה" עם החלילן הבינלאומי רואי אמוץ ו"קונצרט לכלי נגינה מעץ לט"ו בשבט" עם החלילן רואי אמוץ ועם הצ'לנית טליה ארדל שניגנו יצירות של באך, של ווילה לובוס ומוזיקה מקורית מפתיעה.

ביום חמישי, 25 בינואר, חגגנו יום הולדת לגינה וערכנו סדר ט"ו בשבט שהוביל ישראל, מפעילי הגינה. במהלך המפגש ילדים והורים שתלו בעציצים שתילי עצים להזדהות עם החיילים בחזית ועם כל מי שנפגעו במלחמה. באביב נעתיק את שתילי העצים ונשתול בגינה.

ביום שישי, 26 בינואר, נערך בגינה מפגש לט"ו בשבט של חבורת "גוד שבס" עם נגינה ושירה כמיטב המסורת של החבורה וביום ראשון, 28 בינואר, קיימנו מפגש פיוטי ט"ו בשבט ממסורות מרוקו ובבל: "אז ירנן עץ היערים" עם הפייטנית הבינלאומית שיר יפרח, נגן העוד אויה בן-ישי ויוסי אוחנה מייסד ומנהל "קהילות שרות".

ולכבוד יום ההולדת לגינה היא קבלה הרבה איחולים שתלינו על לוח ברכות בכניסה לבקתה בגינה:

הנה סרטונים מהקונצרט לחליל וצ'לו עם רואי וטליה ומהקונצרט לילדים עם רואי "החלילן מהמלין מגיע לגינה", וכן תמונות משני הקונצרטים, מסדר ט"ו בשבט וחגיגת יום הולדת לגינה וממפגש פיוטי ט"ו בשבט:

וקצת לפני שהתחלנו את סדר ט"ו בשבט פגשנו בגינה משפחה שחגגה לעצמה סדר ט"ו בשבט בגינה. בהמשך הם הצטרפו אלינו לשירה ביחד של שירים ישראלים אהובים. ובמקביל, בפינה אחרת בגינה, שלהב תרגלה עם קבוצת פעילים תרגילים לחיזוק הראייה – וכל זה התווסף לשמחות ט"ו בשבט ויום ההולדת לגינה:

וזה מה שמחכה לכם ביום ראשון, 28 בינואר בשעה 18:00 בגינה:

כתיבת תגובה

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. רונית

    בשמחה נשתתף באירועי טו בשבט. תודה על המאמץ וההערכות מבעוד מועד.

    1. menahelgina

      יופי!

  2. מינה פארן

    מינה, שנה טובה ומוצלחת.
    אני מאחלץת לכם שנה טובה ומוצלחת.
    תנו עוד קצת לישון.
    שתהיה לכם שנה טובה ומוצלחת.
    להתראות, מינה

    1. menahelgina

      שנה טובה, מינה יקרה, אמנון

  3. אליה אלכסנדר

    כל כך מחמם את הלב תמיד ובמיוחד בימים אלו. הגינה, הפעיליות המתקיימות בה, האנשים ןאתה אמנון במיוחד זו התשובה המנחמת בעיני מול כל הרוע בו אנו נפגשים בשבועות אלו. נשתדל להגיע מתל אביב, לפחות לקונצרט.
    אליה.

    1. menahelgina

      תודה, אליה יקרה!