לקראת כניסתנו לשנת 2026 אנחנו חוגגים בט"ו בשבט 20 שנה לגינה הקהילתית. זה לא דבר של מה בכך ובמהלך השנה נציין את שנת ה-20 בסדרת פעילויות ואירועים.
את ט"ו בשבט אנחנו חוגגים הפעם בשני אירועים שמתאימים לכל המשפחה, גדולים וקטנים. התחלנו ב-29 בדצמבר 2025 בסדר ט"ו בשבט, שהוא מסורת רבת שנים בגינה, בהובלת ישראל גלון, מחברי קהילת הגינה. הארוע כלל סיור עם חידונים בגינה ובתערוכת צילומי עצים ב"בית הגנן" וסדר ט"ו בשבט עם סיפורים, שירים וחגיגת יום הולדת לגינה.
בט"ו בשבט עצמו, יום שני, 2 בפברואר, חגגנו ב"חורשת הכלניות" במסגרת פרויקט "סביב העץ" וטיפוח החורשה שממוקמת ליד הגינה הקהילתית. בשעות הבוקר התקיימו פעילויות עם ילדי גנים ותלמידים ואחרי הצהרים המשכנו פעילויות עם משפחות ונערים מחוגי סיירות. הפעילות כללה שתילת עצים חדשים בוגרים, דישון עצים ותיקים בחורשה, שירה, נגינה והרבה שמחה. באותו בוקר גם התקיי בגינה סדר ט"ו בשבט של "ישיבה ישראלית" ממכון הרטמן הסמוך לגינה.
ביום חמישי, 5 בפברואר, חגגנו בהרכב של חברי קהילת פעילי הגינה במפגש "תה בשבט" עם שתיית כמה סוגי תה, שירה, נגינה, הקרנת סרטון חדש במלאת 20 שנה לגינה וכיבוד מיוחד של מאכלים עגולים….
הנה תמונות ממפגש "תה בשבט" של חברי קהילת פעילי הגינה ב-5 בפברואר:











הנה תמונות משלל אירועי יום ט"ו בשבט ב-2 בפברואר בחורשה ובגינה:











הנה תמונות מחגיגת ט"ו בשבט ויום הולדת לגינה שהתקיימה ב-29 בדצמבר 2025:






מרגש לראות את התמונות והעשייה הנפלאה.
כה לחי!