מעודדים את תושבי הדרום והצפון ואת משפחות החטופים

כמו רבים אחרים, גם אנחנו בגינה התגייסנו כדי לעזור לתושבי הדרום והצפון ולתמוך במשפחות החטופים. פעילות ראשונה היתה הפעלות להורים וילדים שהכינו עציצים וצמחי תבלין שהעברנו לבתי מלון בהם שוהים תושבים מהצפון.

איסוף מעילים לתושבי הדרום והצפון

ב- 5-9 בנובמבר קיימנו מבצע איסוף מעילים לתושבי הדרום והצפון השוהים בירושלים לקראת החורף. תושבים הביאו מעילים רבים במצב מצויין המתאימים למבוגרים וילדים ואלה יועברו למי שזקוקים לכך. המבצע נערך ביוזמת אגף חברה בעיריה.

מכירת תוצרת חקלאית מהדרום והצפון

פעילות נוספת שקיימנו בתחילת נובמבר בשיתוף עם מוזיאון הטבע ואגודת "בר קיימא", היא מכירת תוצרת חקלאית של חקלאים מיישובי הדרום ועוטף עזה ומהצפון. תושבים רבים לקחו חלק בפעילות שהובילו צעירים מתנדבים מעוררי השראה:

.איסוף אופניים ואופני כושר

פעילות נוספת שיזם מוזיאון הטבע היא איסוף אופניי כושר ואופניים אחרות עבור תושבי הדרום והצפון השוהים בעיר. האופניים ישמשו אותם במתחם המוזיאון וכן לסיורים קבוצתיים ברחבי העיר.

תמיכה בחטופים ובני משפחותיהם

פעילי הגינה גם החליטו להזדהות עם משפחות החטופים והפכו את עץ המשאלות בכניסה לגינה לעץ תקווה ועידוד להחזרת כל החטופים בשלום הביתה. תלינו על העץ סרטים צהובים ומבוגרים וילדים מוזמנים לתלות עליהם פתקי איחולים, ציורים וברכות:

כתיבת תגובה