חגיגות חנוכה בשנים האחרונות בגינה

חגיגות חנוכה בגינה הן מסורת רבת שנים והן כוללות הדלקת חנוכיה גדולה שבנינו ממשטחי עץ ישנים והדלקת שפע גופי תאורה מחומרים ממוחזרים שאנחנו מכינים, תולים ומדליקים על עצי הגינה – בקבוקי פלסטיק, צנצנות זכוכית, קופסאות שימורים, פחיות שתיה ואפילו קרטוני חלב… בשנת 2021 הכנו גופי תאורה מבקבוקי שתיה מפלסטיק מעוטרים בפרחים ובעלים מיובשים ובשנת 2022 מבקבוקי זכוכית מעוטרים במפיות נייר צבעוניות – פשוט קסם!

בשנת 2023 חגגנו עם הדלקת נר שמיני של חנוכה ושלל גופי תאורה על העצים בגינה ועם מופע מוזיקלי "שירים של אור" – תמונות וסרטון

חגיגות חנוכה בשנת 2022 כללו שלל פעילויות ואירועים, שניים מהם במסגרת "פסטיבל מנגינות" בגינות הקהילתיות בירושלים:

שבת 17 בדצמבר – מפגש הרצאה עם פרופ' אריאל הירשפלד על הגששים.

יום שלישי 20 בדצמבר – שוק ירקות ופירות טריים שנאסוף ונציל בשוק הסיטונאי. תושבים הוזמנו לקחת ולשלם לפי רצונם כתרומה למימון הפעילות.

יום חמישי 22 בדצמבר – הדלקה חגיגית של חנוכיה וגופי תאורה שתלינו על עצים בגינה ונפזר בשבילים. ארחנו הזמרת אורי רוסק לב טוב ואת הרכב "טיול" ששרו ונגנו מקבץ שירי חנוכה ושירים יפים ממיטב הזמר העברי.

מוצאי שבת 24 בדצמבר – הדלקנו חנוכיה וקיימנו קונצרט "מבר-כוכבא עד באר" עם החלילן הבינלאומי רואי אמוץ שהביא ניחוחות של מוזיקה קלאסית.

הנה תמונות מהדלקת חנוכיה וגופי תאורה בשנת 2021:

כתיבת תגובה

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. רונית

    נהינו מאוד בהדלקת נרות חנוכה. אהבנו את המוזיקה והשירה כולל הריקוד של הילדות החמודות והריקוד האירי .תודה על האווירה הנעימה והמזמינה כל אחד. מקווה שניפגש באירועים הבאים.

    1. menahelgina

      שמחנו לשמוע שנהניתם יחד עם כולנו! שנרבה שמחה!