הסתיים בהצלחה הקמפיין לשיקום ולהרחבת המרכז הקהילתי להשאלת כלי עבודה לתושבים

במוצאי שבת, 5 ביוני, נפרצו בגינה הקהילתית שלנו מרכז קהילתי להשאלת כלי עבודה לתושבים ומחסן כלים של הגינות הקהילתיות בעיר. נגנבו כלים וציוד בשווי עשרות אלפי שקלים – מסורים חשמליים, מברגות נטענות, משייפות מסוגים שונים, כלים מוטוריים לעבודות גינון, ציוד הגברה והקרנה למפגשים קהילתיים ועוד – ונרמסה ברגל גסה פינה ייחודית של שפיות בירושלים שמבוססת על אמון ושיתופיות קהילתית.

הכאב והתסכול גדולים מאד – בכל שנות פעילותה של הגינה לא חווינו נזק ופגיעה בזדון בקנה מידה כזה. אבל מיד אחרי שהתגלתה הפריצה החלטנו שעלינו להחזיר מהר ככל האפשר את מרכז ההשאלה לפעילות ואף לשדרג את שירותיו לתושבים. בו ביום שיפרנו את סידורי הבטיחות והנעילה במחסנים שנפרצו. כמו כן גיבשנו, בעזרת חברינו במינהל הקהילתי "גינות העיר", קמפיין לגיוס תרומות בסכום של 60 אלף ש"ח למימון רכישת כלים חדשים בכמות גדולה יותר מזו שהיתה לפני כן וציוד נוסף כדי לאפשר ליותר תושבים ליהנות משירותי המרכז. יודגש שהשאלת כלים לתושבים היא שירות קהילתי ללא תשלום!

קמפיין הגיוס הסתיים בהצלחה גדולה

אנחנו שמחים לעדכן שקמפיין הגיוס הסתיים בהצלחה גדולה – תוך פחות מחודש ימים גייסנו מעל 60 אלף ש"ח, סכום היעד שקבענו. קרוב ל-300 איש ואשה השתתפו ותרמו, תופעה מרגשת מאין כמוה. רבים התגייסו לעזור, להפיץ, לתמוך ולעודד – זו היתה שותפות קהילתית נדירה!

תודה ענקית לכל מי שהשתתפו ותרמו. חיזקתם אותנו ואפשרתם לנו להמשיך לקיים את השירות הקהילתי החשוב של השאלת כלים לעבודות גינון ונגרות כדי לאפשר לתושבים לשפר בכוחות עצמם את הסביבה הביתית שלהם. אתם גם מוזמנים להצטרף למעגל שואלי כלים וליהנות מיתרונותיו הרבים.

אנחנו מתכוונים להשתמש בכספים שגייסנו כדי לשדרג את מערכת האבטחה ולהרחיב את שירותי המרכז – להגדיל את מספר הכלים להשאלה לתושבים, להרחיב את שעות ההשאלה ולהפעיל סדנאות הדרכה לתושבים בנושאי גינון ובניית מתקנים מעץ. ואת כל זה נפרסם לתושבים באתר, בגינה ובמדיה החברתית.

הנה סרטון שמספר את סיפור הפריצה וגניבת כלי העבודה:

לפרטים נוספים על המרכז להשאלת כלים לתושבים לחצו כאן   

                                                                        

כתיבת תגובה