ביום ראשון, 31 במאי 2026, קיימנו בגינה אירוע הקמת 'פעוטון עצים קהילתי', שהוא מרחב גידול קהילתי לעצים צעירים.
העברנו שתילי עצים מכוסיות קטנות אל דליים גדולים כדי שיגדלו ויתפתחו ויתחזקו במשתלה היצרנית בגינה ואח"כ יעברו לנטיעות קבע ברחבי העיר. בפעילות השתתפו מבוגרים וילדים והשמחה היתה רבה.
הקמת "פעוטון העצים הקהילתי" היא חלק מפרויקט "סביב העץ" לקידום היער העירוני בעיר בהובלת תושבים. הנה תמונות מהמפגש:







